Livrarea pachetelor
- Unde este pachetul meu?
Puteți verifica locația coletului dvs. introducând numărul de urmărire (pe care l-ați primit în e-mailul de expediere a coletului) la următorul link: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
- Unde pot obține un număr de urmărire pentru pachetul meu?
Vă vom furniza numărul de urmărire al coletului dvs. într-un e-mail pentru a vă informa cu privire la expedierea și livrarea coletului. Numărul de urmărire este, de asemenea, inclus în mesajele trimise de Fan Courier.
- Cum se trimit coletele?
Utilizăm fan Courier pentru livrarea coletelor. Curierul va livra pachetul la adresa pe care ați introdus-o atunci când ați plasat comanda. Coletele sunt livrate în zilele lucrătoare. Dacă nu vă aflați la adresă în momentul livrării coletului, veți primi toate informațiile de care aveți nevoie pentru a ridica coletul (în cutia poștală sau prin e-mail sau SMS).
- Am probleme de livrare. Ce pot să fac?
Pentru asistență la livrare, vă rugăm să contactați Fan Courier la numerele de telefon: 219336
De asemenea, suntem disponibili și la [email protected]. Vom fi bucuroși să vă ajutăm să rezolvați problema și să vă trimitem pachetul cât mai curând posibil.
- Care sunt costurile de livrare?
Pentru comenzi de până la 200 Lei , costul de livrare este de 19,00 Lei.
Pentru comenzi de peste 200 Lei, livrarea este gratuită.
- Produsele livrate sunt deteriorate.
În cazul în care observați că coletul este deteriorat, trebuie să adăugați o notă în momentul colectării pentru a preciza că este deteriorat. Apoi trimiteți-ne detaliile (inclusiv fotografii) la [email protected] în termen de 60 zile de la primirea pachetului. Vom verifica dacă sunteți eligibil pentru o înlocuire cu produse noi și vă vom da instrucțiuni în consecință.
- Asigurarea pachetului
Asigurarea coletelor oferă liniște pentru clienții îngrijorați de livrările lor. În caz de produse deteriorate sau lipsă, garantăm o soluție pe cheltuiala noastră, pentru a vă aduce cât mai repede produsele comandate.
- Sari peste coada
Comenzile cu serviciul „skip the queue” sunt procesate și ambalate cu prioritate. În acest fel, puteți asigura luarea în considerare pentru livrarea mai rapidă a coletului.
Reclamații
- Aș dori să returnez produsul. Cum pot face acest lucru?
Dacă returnați produsele, vă rugăm să ne anunțați la [email protected] în termen de 60 zile de la cumpărare.
Adresa pentru returnarea produselor: Nutrisslim d.o.o – Obrtna cona 29, 1370 Logatec, SI-Slovenia.
La returnarea produselor, este esențial să se anexeze un formular de returnare a produselor completat, care poate fi găsit AISI.
De asemenea, puteți citi mai multe despre dreptul de a vă retrage din contract sau din bunurile comandate în Termeni și condiții aici: https://www.naturesfinest.ro/general-terms-and-conditions/
- În pachet se aflau produse greșite.
Dacă ați primit produse defecte sau deteriorate, vă rugăm să furnizați detalii (inclusiv fotografii) în termen de 60 zile de la primirea pachetului. Vom verifica dacă aveți dreptul la o înlocuire cu produse noi și vă vom da instrucțiuni în consecință. Vă rugăm să includeți numărul de confirmare a comenzii dvs. în rândul corespunzător, astfel încât să putem localiza cu ușurință comanda dvs. și să vă procesăm cererea cu promptitudine.
- Produse lipsă.
Știm că primirea comenzii dvs. integrală este importantă pentru dvs. și este importantă și pentru noi! Vom face absolut tot posibilul pentru a vă expedia comanda la timp și în condiții bune.
Vă rugăm să contactați [email protected] în termen de 60 zile pentru a putea organiza înlocuirea articolelor lipsă. Vă rugăm să includeți numărul de confirmare a comenzii dumneavoastră în linia de subiect, astfel încât să putem localiza cu ușurință comanda dumneavoastră și să procesăm imediat cererea dumneavoastră.
Informații privind comenzile
- Cum îmi pot valorifica codul de reducere?
Puteți utiliza un singur cod promoțional pentru fiecare achiziție, pe care îl introduceți în ultimul pas al procesului de achiziție.
- Ce trebuie să fac dacă nu primesc un e-mail de confirmare a comenzii?
E-mailurile noastre de confirmare sunt trimise automat imediat după ce ați efectuat o achiziție pe site-ul nostru. Dacă nu ați primit niciunul, vă rugăm să verificați mai întâi corespondența nedorită (“spam”).
De asemenea, este posibil să fi introdus o adresă de e-mail incorectă atunci când ați făcut achiziția, caz în care vă rugăm să ne contactați și vom verifica ce s-a întâmplat. Cu toate acestea, vă rugăm să vă asigurați că ați verificat mai întâi filtrul de spam.