OFERIM O POLITICĂ DE RETURNARE DE 60 ZILE
Utilizatorul (cumpărătorul) are dreptul de a notifica vânzătorul la adresa [email protected], în termen de 60 zile de la data primirii articolelor comandate, că renunță la contractul de vânzare-cumpărare, fără a fi obligat să motiveze această decizie. Cumpărătorul trebuie să returneze articolele vânzătorului pe cheltuiala sa.
RETURNAREA ARTICOLELOR ACHIZIȚIONATE
Trimiteți notificarea dvs. de anulare cu un formular de retur sau o declarație fără echivoc care să precizeze clar că anulați contractul la [email protected]
Formularul de returnare a produsului poate fi găsit AICI (click).
Articolele achiziționate trebuie returnate vânzătorului, pe cheltuiala cumpărătorului, în termen de 60 zile de la data notificării de retragere din contractul de cumpărare.
Articolele achiziționate trebuie să fie returnate vânzătorului nedeteriorate, în ambalajul lor original și neschimbate cantitativ, cu excepția cazului în care articolele sunt distruse, deteriorate, pierdute sau reduse cantitativ, fără nicio vină din partea utilizatorului (cumpărătorului).
În cazul în care coletul poștal în care utilizatorul (cumpărătorul) a primit articolele comandate este deteriorat fizic, destinatarul nu trebuie să preia coletul fără un certificat de deteriorare de la transportator, deoarece este necesar să inițieze o procedură de reclamație la transportator.
ADRESA PENTRU RETURNAREA ARTICOLELOR
FAN Courier International in Nutrisslim , VGP– A, Intravilan City and Conty Arad, street.DN69 FN, (VGP PARK), postal code RO 310059
Atunci când returnați produsele, asigurați-vă că includeți formularul de returnare a produsului completat, care poate fi găsit AICI (click). Pentru a aranja o reclamație, trimiteți o poză cu cutia, eticheta de pe cutie și o poză cu toate produsele primite.
Vă sfătuim să trimiteți coletul prin scrisoare recomandată cu un aviz de livrare, astfel încât reclamația dumneavoastră să poată fi soluționată, chiar și în cazul unui colet pierdut, pe baza avizului de livrare prin intermediul numărului de urmărire. Puteți să ne trimiteți bonul de livrare și numele transportatorului prin e-mail la adresa [email protected].
Vânzătorul va rambursa cumpărătorului prețul total de achiziție plătit de către cumpărător în momentul plasării comenzii sau prețul de achiziție al articolelor care au fost returnate vânzătorului.
Pentru articolele returnate, Vânzătorul va rambursa prețul de achiziție cumpărătorului în cel mult 60 zile de la primirea returnării coletului la depozitul Nutrisslim. Rambursarea va fi efectuată de către vânzător în contul personal sau de tranzacție al utilizatorului (cumpărătorului) din care s-a efectuat plata sau pe care cumpărătorul l-a indicat în formularul de rambursare.
AȚI PRIMIT ARTICOLE GREȘITE ÎN PACHET?
Dacă ați primit articole greșite sau deteriorate, vă rugăm să trimiteți o reclamație la [email protected] cu detalii (Pentru a aranja o reclamație, trimiteți o poză cu cutia, eticheta de pe cutie și o poză cu toate produsele primite.) în termen de 60 zile de la primirea pachetului. Vom verifica dacă aveți dreptul la o înlocuire cu articole noi și vă vom oferi instrucțiuni în consecință. Vă rugăm să includeți numărul comenzii dvs. în rândul corespunzător și să furnizați toate detaliile dvs. (nume, prenume, adresă și număr de telefon) în mesaj, astfel încât să putem localiza cu ușurință comanda dvs. și să procesăm cererea dvs. cu promptitudine.
AU LIPSIT ELEMENTE DIN PACHET?
Știm că este important pentru dumneavoastră să primiți comanda în întregime, de aceea este important și pentru noi! Vom face absolut tot posibilul pentru a vă expedia comanda la timp și în condiții bune.
Vă rugăm să contactați [email protected] în termen de 60 de zile, astfel încât să putem aranja livrarea produselor lipsă. Includeti numarul comenzii in subiect si in mesaj trimiteti-ne fotografii cu toate produsele primite, cutia in care au ajuns produsele si eticheta serviciului de livrare care se afla pe cutie.
NUMAI CERERILE CARE ÎNDEPLINESC TOATE CONDIȚIILE DE MAI SUS VOR FI SOLUȚIONATE ÎN MOD POZITIV.