Peste 4,7 milioane de clienți din întreaga lume ⭐⭐⭐⭐⭐

Home Ikone NOVO_mail
Livrare expres în termen de 2 zile lucrătoare
Livrare gratuită pentru comenzi de peste 200 RON
Garantie de satisfacție 100%
Politica de returnare în termen de 60 de zile

Livrarea pachetelor

  • Unde este pachetul meu?

Puteți verifica locația coletului dvs. introducând numărul de urmărire (pe care l-ați primit în e-mailul de expediere a coletului) la următorul link: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/

  • Unde pot obține un număr de urmărire pentru pachetul meu?

Vă vom furniza numărul de urmărire al coletului dvs. într-un e-mail pentru a vă informa cu privire la expedierea și livrarea coletului. Numărul de urmărire este, de asemenea, inclus în mesajele trimise de Fan Courier.

  • Cum se trimit coletele?

Utilizăm fan Courier pentru livrarea coletelor. Curierul va livra pachetul la adresa pe care ați introdus-o atunci când ați plasat comanda. Coletele sunt livrate în zilele lucrătoare. Dacă nu vă aflați la adresă în momentul livrării coletului, veți primi toate informațiile de care aveți nevoie pentru a ridica coletul (în cutia poștală sau prin e-mail sau SMS).

  • Am probleme de livrare. Ce pot să fac?

Pentru asistență la livrare, vă rugăm să contactați Fan Courier la numerele de telefon: 219336

De asemenea, suntem disponibili și la [email protected]. Vom fi bucuroși să vă ajutăm să rezolvați problema și să vă trimitem pachetul cât mai curând posibil.

  • Care sunt costurile de livrare?

Pentru comenzi de până la 200 Lei , costul de livrare este de 19,00 Lei.

Pentru comenzi de peste 200 Lei, livrarea este gratuită.

  • Produsele livrate sunt deteriorate.

În cazul în care observați că coletul este deteriorat, trebuie să adăugați o notă în momentul colectării pentru a preciza că este deteriorat. Apoi trimiteți-ne detaliile (inclusiv fotografii) la [email protected] în termen de 8 zile de la primirea pachetului. Vom verifica dacă sunteți eligibil pentru o înlocuire cu produse noi și vă vom da instrucțiuni în consecință.

  • Asigurarea pachetului

Asigurarea coletelor oferă liniște pentru clienții îngrijorați de livrările lor. În caz de produse deteriorate sau lipsă, garantăm o soluție pe cheltuiala noastră, pentru a vă aduce cât mai repede produsele comandate.

  • Sari peste coada

Comenzile cu serviciul „skip the queue” sunt procesate și ambalate cu prioritate. În acest fel, puteți asigura luarea în considerare pentru livrarea mai rapidă a coletului.

Reclamații

  • Aș dori să returnez produsul. Cum pot face acest lucru?

Dacă returnați produsele, vă rugăm să ne anunțați la [email protected] în termen de 60 zile de la cumpărare.

Adresa pentru returnarea produselor: Nutrisslim d.o.o. – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovenia.

La returnarea produselor, este esențial să se anexeze un formular de returnare a produselor completat, care poate fi găsit AISI.

De asemenea, puteți citi mai multe despre dreptul de a vă retrage din contract sau din bunurile comandate în Termeni și condiții aici: https://www.naturesfinest.ro/general-terms-and-conditions/

  • În pachet se aflau produse greșite.

Dacă ați primit produse defecte sau deteriorate, vă rugăm să furnizați detalii (inclusiv fotografii) în termen de 8 zile de la primirea pachetului. Vom verifica dacă aveți dreptul la o înlocuire cu produse noi și vă vom da instrucțiuni în consecință. Vă rugăm să includeți numărul de confirmare a comenzii dvs. în rândul corespunzător, astfel încât să putem localiza cu ușurință comanda dvs. și să vă procesăm cererea cu promptitudine.

  • Produse lipsă

Știm că primirea comenzii dvs. integrală este importantă pentru dvs. și este importantă și pentru noi! Vom face absolut tot posibilul pentru a vă expedia comanda la timp și în condiții bune.

Vă rugăm să contactați [email protected] în termen de 8 zile pentru a putea organiza înlocuirea articolelor lipsă. Vă rugăm să includeți numărul de confirmare a comenzii dumneavoastră în linia de subiect, astfel încât să putem localiza cu ușurință comanda dumneavoastră și să procesăm imediat cererea dumneavoastră.

Informații privind comenzile

  • Cum îmi pot valorifica codul de reducere?

Puteți utiliza un singur cod promoțional pentru fiecare achiziție, pe care îl introduceți în ultimul pas al procesului de achiziție.

  • Ce trebuie să fac dacă nu primesc un e-mail de confirmare a comenzii?

E-mailurile noastre de confirmare sunt trimise automat imediat după ce ați efectuat o achiziție pe site-ul nostru. Dacă nu ați primit niciunul, vă rugăm să verificați mai întâi corespondența nedorită (“spam”).

De asemenea, este posibil să fi introdus o adresă de e-mail incorectă atunci când ați făcut achiziția, caz în care vă rugăm să ne contactați și vom verifica ce s-a întâmplat. Cu toate acestea, vă rugăm să vă asigurați că ați verificat mai întâi filtrul de spam.