Puteți verifica locația coletului dvs. introducând numărul de urmărire (pe care l-ați primit în e-mailul pentru comanda dvs.) la următorul link: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
Pentru a vizualiza toate comenzile dvs., puteți să vă conectați la contul dvs. și să selectați “Comenzile mele”.
- De unde pot obține numărul de urmărire?
Numărul de urmărire al coletului dvs. este trimis prin e-mail, unde vă informăm despre expedierea și livrarea coletului dvs. Numărul de urmărire este inclus, de asemenea, în toate mesajele trimise de serviciul de livrare Fan Courier.
Urmăriți pachetul dumneavoastră aici: https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
- Cum trimiteți pachetele?
Pentru livrarea coletelor folosim serviciul de livrare Fan Courier. Curierul va livra pachetul la adresa pe care ați scris-o la comandă. Pachetele sunt livrate în zilele lucrătoare. Dacă nu vă aflați la adresă în momentul livrării pachetului, veți primi toate informațiile necesare pentru a ridica pachetul (în cutia poștală sau prin e-mail sau SMS).
- Am probleme cu livrarea. Ce pot să fac??
Pentru asistență în ceea ce privește livrarea, puteți contacta Fan Courier prin telefon: 219336
Suntem, de asemenea, disponibili la: [email protected]. Vom fi bucuroși să vă ajutăm să rezolvați problema și să ne asigurăm că veți primi pachetul cât mai curând posibil.
- Care sunt costurile de livrare?
Pentru comenzi de până la 159 Lei , costul de livrare este de 19,00 Lei.
Pentru comenzi de peste 159 Lei, livrarea este gratuită.
- Am primit un produs deteriorat.
La primirea coletului, dacă observați că pachetul este deteriorat, trebuie să dați o notă. Apoi, trimiteți-ne detaliile (inclusiv fotografii) la adresa [email protected] în termen de 8 zile de la primirea pachetului. Vom verifica dacă sunteți eligibil pentru înlocuirea cu produse noi și vă vom oferi instrucțiuni în consecință.